plus
reset
minus
plus
minus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۱۷۰۴

اداره دریافت و پرداخت

plusresetminus
۰
وظایف:
1- پرداخت حقوق و مزایای ماهانه و اضافه کار کلیه پرسنل اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی.
2- انجام کلیه پرداخت‌های پرسنلی مانند پرداخت معوقه‌های حقوق، انواع پاداش‌ها از جمله پاداش پایان خدمت، ذخیره مرخصی بازنشستگان، انواع کمک هزینه‌ها از قبیل ازدواج، فوت، درمان و نیز پرداخت حق مأموریت، فوق العاده کشیک و همچنین نگهداری حساب تضمینات و استرداد سپرده.
3- انجام کلیه پرداخت‌های مربوط به طرح های عمرانی سازمان و نیز پرداخت‌هایی که در چارچوب قرارداد صورت می‌گیرد.
4- صدور سند و پرداخت کلیه اسناد مربوط به تدارکات و کارپردازی سازمان و همچنین واریز و تکمیل تنخواه عامل ذیحساب.
5- صدور اسناد هزینه، صدورچک، تهیه نامه‌های ارسال چک و تهیه تاییدیه آن‌ها، تهیه لیست‌های بیمه‌ای، لیست های مالیاتی مربوط به دارایی و شعب بیمه‌ای، تهیه اظهار نامه‌های بازنشستگی و خدمات درمانی.
6- ارتباط بین بانک‌ها، خزانه، بیمه و بازنشستگی کشور به منظور ارایه چک و لیست‌های مربوط.
7- تفکیک اسناد جاری و عمرانی و شماره کردن برگ برگ آن‌ها برای جلوگیری از مفقود شدن احتمالی آن‌ها و نیز ارسال آن‌ها به بایگانی.


ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما