plus
reset
minus
plus
minus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۲۱۵۴

راهبرد مشارکت الکترونیکی مصوب برای سازمان نقشه‌‌‌‌‌برداری کشور

plusresetminus
۱
راهبرد مشارکت الکترونیکی مصوب برای سازمان نقشه‌‌‌‌‌برداری کشور
در راستای اجرای مفاد ماده "9" تصویب‌نامه شماره 112128 مورخ 1395/12/28 شورای عالی اداری موضوع حقوق شهروندی در نظام اداری با عنوان «حق اظهارنظر آزاد و ارائه پیشنهاد در مورد تصمیمات و فرآیندهای اداری» راهبردهای مشارکت شهروندان در تصمیمات و فرآیندهای اداری سازمان نقشه برداری کشور به شرح ذیل می­باشد.

1. حتی المقدور پیش نویس کلیه مقررات و لوایح خود را اعم از بخشنامه ­ها، آیین‌نامه ها، دستورالعمل ­ها و ضوابط اجرایی را دست کم به مدت یک هفته از طریق درگاه الکترونیک سازمان در معرض اظهارنظر جوامع عمومی و تخصصی قرار گرفته و پس از دریافت نظرات و انتقادات نسبت به بررسی، اصلاح وسپس تصویب و ابلاغ اقدام خواهد شد.

2. با استفاده از پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی ncc.org.ir، پست الکترونیکی به آدرس info@ncc.org.ir و دیگر کانال های ارتباطی، بستر تعاملی لازم جهت دریافت نظرات شهروندان برای کلیه رویدادها، فعالیت ها، گزارشات و اخبار مرتبط فراهم شده و این نظرات توسط اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و همکاری های امور بین الملل مورد بررسی و بهره­برداری قرار می گیرد.

3. عموم شهروندان امکان مشاهده و اظهارنظر کلیه محصولات و خدمات سازمان را از طریق تارنمای الکترونیکی خواهند داشت.

4. واحدهای ارائه دهنده محصولات و خدمات مکلفند، پس از دریافت شکایات از طریق میز خدمت و تخصیص کد رهگیری در کوتاهترین زمان ممکن (حداکثر طی مدت یک هفته) نسبت به ارسال پاسخ به اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و همکاری های امور بین الملل اقدام نموده ، تا از آن طریق به شهروند موردنظر منعکس شود. در مجموع روند رسیدگی و پاسخگویی به شکایات نباید بیش از 10 روز کاری به طول بیانجامد.

5. شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های 7- 66071001  با پیش شماره 021، از ساعت 8 الی 16 (داخلی 2735 – واحد رسیدگی به شکایات) هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را اعلام نمایند.


از کاربران محترم درخواست می شود اگر در موارد فوق نظری دارند، در بخش نظرات همین مطلب منتشر نمایند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما